sobota, 12 grudnia 2015

Od Euphorii, cd. Ann

-Idziemy pozwiedzać?-zapytała Ann.
-Tak-powiedziałam-A gie tak właściwie jesteśmy?-dodałam po chwili.
-To las polarnej gwiazdy, prawda, że piękny?
Wadera zamyśliła się. Zaczynałam już być senna, gdy nagle wilczyca powiedziała:
-Chodź, pokażę ci jeszcze kilka miejsc. W prawdzie niedawno tu przybyliśmy i znam mało miejsc, ale jeszcze cię gdzieś zaprowadzę-odparła trochę zdziwiona tym, iż odskoczyłam.
Zaprowadziła mnie do wielkiej skały, w której pełno było jaskiń.
-To jaskinia Alf, ta jest Bet, ta należy do Gamm-wymieniała. Zaprowadziła mnie trochę dalej i pokazała na najciemniejszą z jaskiń-To Jaskinia Siedmiu Wyć.
Niebo robiło się coraz ciemniejsze, a księżyc wyraźniejszy. Byłam znużona więc powiedziałam:
-Jest już późno, może jutro pokarzesz mi inne miejsca?
<Ann?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz