wtorek, 22 grudnia 2015

Od Blusji, cd. Yato


-Ważne, ważne, ale dam ci z tym spokój.- powiedziałam siadając obok Yato. Akurat była pełnia więc instynktownie zaczęłam wyć. Wtedy mi się przypomniało coś, co niegdyś robiłam niemalże codziennie. Wróżenie z gwiazd i kart. Akurat tego drugiego pod ręką nie miałam więc zaczęłam się wpatrywać w ciemne niebo.
-Kiedy się urodziłeś?- spytałam basiora.
-13 sierpnia.- odpowiedział.
-A więc twoim znakiem zodiaku jest lew...- powiedziałam szukając oczyma danego symbolu z gwiazd.- O tu!- znalazłam i zaczęłam połączać punkty wokół. Wyszedł okrąg symbolizujący szczęście. Ja sama natomiast mam skorpiona. Posmutniałam, ponieważ wokół mojego znaku zobaczyłam wóz- oznakę pecha..
-Coś wspaniałego powinno ci się przydarzyć w najbliższym czasie...- przepowiedziałam.
-A tobie?- spytał Yato.
-Coś taki ciekawy?
-O tak o.
-Pech...
<Yato?>

Te, a strzelec? *o* Podekscytowałam się tymi wróżbami :3
~Gabrielle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz