środa, 30 grudnia 2015

Nowa wadera!

Powitajmy Midway!
http://www.zoo-krakow.pl/images/3-big/wilk.jpg 
Imię: Midway
Płec: Wadera
Wiek: 3 lata i 6 miesięcy
Data Urodzin: 22.06
Charakter: Jestem osobą skrytą w sobie, nie lubię przebywać w dużym towarzystwie, ale wyjątkami są moi przyjaciele. Mimo to jestem romantyczką, uważam że romantyzm to ważny element w miłości, jestem stała w uczuciach.
Nie toleruje zdrady, jestem wierna jako przyjaciółka i jako druga połówka. Zawsze dotrzymuje słowa, jestem szczera i wrażliwa.
Historia: Kiedy jeszcze byłam szczeniakiem, poznałam Bastian'a, był to syn przyjaciółki mojej mamy... Ciężko powiedzieć o miłości w tym wieku, ale na pewno coś do siebie czuliśmy. W końcu podjęłam najgorszą decyzje w moim życiu, mianowicie, zgodziłam się na ucieczkę z basiorem... Wiadomo jak to się skończyło... On po jakimś czasie mnie "opuścił", a ja wędrowałam sama aż dotarłam tu...
Aparycja: Mam puszyste, wielokolorowe futro. Mój ogon jest średniej długości... Mam kobiecą figurę, jestem wysportowana, mam brązowe oczy.
Upodobania:
Lubie:
-Czytać
-Spacerować
-Marzyc
-Byc zakochana
Nie lubię:
-Kłamstwa
-Zdrady
-Hałasu
Stanowisko:
Funkcja: Generał
Partner: Szukam
Zauroczenie: Może kiedyś
Szczeniaki: Chciałabym...
Przyjaciel: Szukam
Jaskinia: Jaskinia Piasku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz