poniedziałek, 22 grudnia 2014

Od Gabrielle, cd. Soul


- No dobra, teraz moja kolej na zapodanie pieśni-powiedziałam i zaczęłam rozmyślać. Nagle wpadłam na stare wycie, które słyszałam w walentynki, dochodziła z jaskini alf. Oczywiście moi rodzice nie mieli wstępu, Omeg nie wpuszcza się na zabawy:

Srebrem skrzy się twoja sierść
Złote oczy patrzą w dal
W serce wkradł się czuły skandal
Nie wiem, może jest to miłość?

Teraz przyszła zwrotka, wyta przez basiora (Soul):

Twoje oczy jak szmaragdy
Patrzą w dal
W serce wkradł się czuły skandal
Nie czułem czegoś takiego nigdy

Refren, śpiewany przez obie strony:

Nie wiem czy to istnieje
Czy to prawda, a nie mit?
Twa sierść gładka jak aksamit
Gdy nie ma cię w pobliżu, moje serce boleje

Księżyc świeci nad nami
Przyświeca tobie i mi
Kiedyś nie było takiej miłości
Była to abstrakcyjność


-Wyto to podczas walentynek. Słyszałam przelotem-stwierdziłam, kiedy skończyliśmy
<Soul?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz