sobota, 27 grudnia 2014

Od Borisa-Wigilia

Usiadłem przy stole pomiędzy Hikari a Mystery. Nagle przypomniało mi się a co z prezentem dla Hikari?!?! Zaczęliśmy jeść wszystko było pyszne . Gdy wszyscy zjedli zaczęliśmy dawać sobie prezenty.
Najpierw podeszłem do Anabeth i dałem jej ten naszyjnik z bursztynem.
- O pomarańczowy - powiedziała uśmiechnięta i mnie przytuliła
Potem rozdałem chłopakom po kocu z karibu.
Następnie Gabrielle podszedłem i wręczyłem jej naszyjnik.
-Jaki cudny!!!! Dziękuję - i też mnie przytuliła
Podszedłem do Leo.
Łap to ode mnie - rzuciłem do niego pluszowego królika
-Dziękuję - powiedział z uśmiechem i zaczął go gryźć
- Wiem dam Hikari moją książkę.
-Masz ode mnie....... - podałem jej książkę
- Ty ją napisałeś??!?! Najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałam - i rzuciła mi się na szyję
Teraz Mystery
- Cześć - powiedziałem z uśmiechem
- Hej
- Mam coś dla ciebie - podałem jej naszyjnik
<Mystery?,Gabrielle,?,Anabeth?Ktoś?>
(Przepraszam Boris, ale ni wstawiłam zdjęć, bo nie chciały mi się wgrać na posta. Czemu to zawsze z tobą są problemy?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz