niedziela, 28 grudnia 2014

Od Anabeth, cd. Gabrielle

Gabrielle nuciła piosenkę. Pamiętałam ją z dzieciństwa. Zesmutniałam. Tę piosenkę mama zaśpiewała mi gdy ostatni raz ją widziałam. Podeszłam do Gabrielle.
- Jak tam?
- Może być...
- J...ja muszę iść.
- Czemu?
- Muszę
- No dobra.
Wyszłam. Odtworzyłam w myślach obraz mojej mamy.
Zamknęłam się w jaskini. Leo był u Sama. Zaczęłam śpiewać to co zawsze śpiewała mi mama na dobranoc mówiąc: - znajdziesz tego jedynego i zaśpiewasz mu to kiedyś. Faceci są...
Serce bije szybko,
Kolory i obietnice
Jak być odważnym,
Jak mogę Cię kochać, skoro się boję
Upadku
Ale gdy widzę, że stoisz sam
Wszystkie moje wątpliwości
Nagle odchodzą gdzieś w dal.

Jeden krok bliżej

Umierałam każdego dnia,
Czekając na Ciebie
Kochanie, nie bój się,
Kochałam Cię przez
Tysiąc lat
Będę Cię kochała
Przez następny tysiąc

Czas stoi w miejscu
Piękno we wszystkim czym ona jest
Będę odważna
Nie pozwolę niczemu
Odebrać
Tego co stoi przede mną
Każdy oddech
Każda godzina prowadziła do tego

Jeden krok bliżej

Umierałam każdego dnia,
Czekając na Ciebie
Kochanie, nie bój się,
Kochałam Cię przez
Tysiąc lat
Będę Cię kochała
Przez następny tysiąc
I przez cały czas wierzyłam
Że Cię znajdę
Czas przyniósł mi
Twoje serce
Kochałam Cię
Przez tysiąc lat
Będę Cię kochać
Przez następny tysiąc

Jeden krok bliżej
Jeden krok bliżej

Umierałam każdego dnia,
Czekając na Ciebie
Kochanie, nie bój się,
Kochałam Cię przez
Tysiąc lat
Będę Cię kochała
Przez następny tysiąc
I przez cały czas wierzyłam
Że Cię znajdę
Czas przyniósł mi
Twoje serce
Kochałam Cię
Przez tysiąc lat
Będę Cię kochać
Przez następny tysiąc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz