niedziela, 28 grudnia 2014

Od Gabrielle, cd. Anabeth

 
Fuknęłam na Borisa. Przeszłam się trochę. Tylko do wejścia jaskini i z powrotem. Opadłam na skóry. Soul, który dotąd stał w kącie podbiegł do mnie.
-Jak się czujesz?
-Może być.
Uśmiechnął się. Nastał wieczór i Anabeth, Boris i Sam wyszli, aby dać mi się przespać. Mój narzeczony przytargał sobie parę futer i spał koło mnie. Usnęłam. Coś mi się śniło, był to pokręcony sen. Obudziłam się w środku nocy. Nie pamiętałam tej mary sennej. W sumie, to nawet lepiej. Spojrzałam w wejście do jaskini. Siedział w nim Soul. Nucił coś pod nosem. Na myśl przyszła mi jedna piosenka, którą śpiewali sobie moi rodzice. Wtedy, kiedy inne wilki bawiły się razem, my mieliśmy własne przyjęcie. Mama i tata bardzo się kochali. Nas też. Byliśmy ze sobą bardzo zrzyci.
Starałam się przypomnieć sobie wszystkie słowa. Przebiegałam je myślami, wiązałam, oplatałam pamięcią, tak aby zlepiły się w logiczną całość. Nagle do tego wpłynął rytm i muzyka. Cieszyłam się, że chociaż to umiałam sobie przypomnieć. Była to jedna z moich ulubionych piosenek. Zaczęłam cichutko śpiewać:

O nie, czy nie byłam zbyt blisko?
Oh, czy niemal zobaczyłam co jest naprawdę w środku?
Wszystkie Twoje niepewności
Wszystkie Twoje schorzenia
Nigdy nie spowodowały u mnie mrugnięcia okiem

Bezwarunkowy, bezwarunkowo
Będę Cię kochać bezwarunkowo
Teraz już nie ma obaw
Odpuść i po prostu bądź wolny
Będę Cię kochać bezwarunkowo

Chodź do mnie po prostu taki jaki jesteś
Nie potrzebuję przeprosin
Wiedz, że jesteś godny
Biorę twoje złe dni razem z tymi dobrymi
Przemierzam przez ten sztorm, zrobiłabym to
Zrobiłabym te wszystkie rzeczy, bo Cię kocham, kocham Cię

Bezwarunkowy, bezwarunkowo
Będę Cię kochać bezwarunkowo
Teraz już nie ma obaw
Odpuść i po prostu bądź wolny
Będę Cię kochać bezwarunkowo

Więc otwórz swoje serce i po prostu pozwól mu zacząć
Otwórz swoje serce i pozwól mu zacząć
Otwórz swoje serce i pozwól mu zacząć
Otwórz swoje serce
Akceptacja jest kluczem do bycia
Prawdziwie wolnym
Zrobiłbyś to samo dla mnie?

Bezwarunkowy, bezwarunkowo
Będę Cię kochać bezwarunkowo
Teraz już nie ma obaw
Odpuść i po prostu bądź wolny
Bo będę Cię kochać bezwarunkowo

Będę cię kochać ( bezwarunkowo )
Będę cię kochać
Będę cię kochać bezwarunkowo
 
A oto i piosenka (niestety po angielsku)

 
 
Soul popatrzył w moją stronę i uśmiechnął się.
<Soul? Anabeth, Boris?>

Tłumaczenie: Tekstowo. pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz