wtorek, 23 grudnia 2014

Od Ababeth-przygotowania świąteczne, prezenty cz II

Obudziłam się ze świadomością, że muszę coś zrobić. Tylko co? Spojrzałam w kąt jaskini i ujrzałam trzy podpisane pakunki. " Soul, Mystery, Gabrielle". Przypomniałam sobie, że mam jeszcze zrobić prezenty dla trzech wilków.
Boris - Koc z królików,
Slade - piękne ozdobne futro zmieszane z karibu i daniela,
Sam - Kość z wyrzeźbionymi naszymi inicjałami ♥.
Taak. Popędzę po króliki na kocyk Borisa. Dotarłam na polankę pełną tych uroczych zwierzaków. Opracowałam taktykę jak złapać dużo królików. Ruszyłam. Raniłam je w łapy tak że nie mogły się podnieść, a potem tylko skróciłam ich cierpienia. Pozbierałam martwe króliki i wróciłam do jaskini. Zajęłam się tą okropną dzierganiną! Wyszedł całkiem ładny kocyk. ( niechce się chwalić ) Boris zaliczony! Następny Slade. Znów dzierganie. Muszę złapać dwa karibu i dwa daniele. Pobiegłam tam gdzie widziałam ostatnio daniele. Były cztery. Zabiłam dwa i zatachałam do jaskini. Teraz karibu. Były przy Rwącym Potoku. Tylko dwa. Zamordowałam je i też zaniosłam to jaskini. Tam uszyłam futro. Futro wyglądało mniej więcej tak. W środku z daniela uszyty był wilk. Za ramkę i dodatki do wilka posłużyły karibu. Teraz Sam. Użyje kości karibu. Chwyciłam jedną kość i pobiegłam nad Rwący potok by tam oczyścić prezent. Po wyczyszczeniu naostrzyłam dokładnie kamień i wydrążyłam w kości nasze iinicjały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz