poniedziałek, 22 grudnia 2014

Od Anabeth-przygotowania świąteczne- Prezenty cz.1

Pomyślałam że jestem nie fair wobec wilków. Na pewno inni nie robią na prezenty martwych zwierząt... Ja jednak zrobię :
Soul - Koc z karibu,
Gabrielle - Naszyjnik ze szmaragdów,
Boris - Koc z królików,
Slade - piękne ozdobne futro zmieszane z karibu i daniela,
Sam - Kość z wyrzeźbionymi naszymi inicjałami ♥,
Mystery - Bransoletka z szmaragdów.
Zaczynam! Pierwszy na liście Jest Soul. Czas iść po karibu! Zaszłam na łąkę i tam zastałam całe stado. Złapałam cztery z myślą: " Mam nadzieję że mi nie zabraknie na koc.". Robota była dla osób cierpliwych. Dzierganie...Ostatni raz! Prawie ostatni... W końcu się udało! Koc był cudny. Zapakowałam go i położyłam w kącie jaskini. Teraz czas na Gabę... Idę połowić szmaragdy...
***********************************
Przy jeziorze
**********************************
- ymm... Zimna woda - zamruczałam zamaczając łapy w wodzie
Zanurkowałam. Po...Uwaga! 15 minutach wstrzymywania oddechu wynurzyłam się z wody z 50 ślicznymi szmaragdami, z których powstał piękniutki naszyjnik i bransoletka. Mystery,Soul i Gabrielle mam dla was prezenty! Reszta jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz