sobota, 31 stycznia 2015

Od Hiakri, cd. Archer

- Muszę się zbierać, idę do świata ludzi -powiedziałam wycierając łzy
- Okej
- Spytaj się Gab, może ci pozwoli na pójście ze mną, pa
Ruszyłam w stronę mojej jaskini. Po kilku minutach byłam już w moim ludzkim ciele. Nagle do mojej jaskini weszła Ann.
- Zaraz pogrzeb Sabine na Cmentarzu Wilczych Dusz
- Okej - narzuciłam na siebie czarny płaszcz i ruszyłam za Ann
Gdy dotarliśmy stanęłam z tyłu . Żeby wszyscy skoncentrowali się na uroczystości, a nie na tym, że jestem w ludzkiej wersji . Gdy uroczystość się zaczęła od razu po mojej twarzy zaczęły spływać łzy.

http://3.bp.blogspot.com/-OF-prt1mwpU/VMySwH9po1I/AAAAAAAAAoY/p9DSKNYNy5E/s1600/Screenshot_2015-01-31-09-29-37.png
Gdy zauważyłam Archera to od razu do niego podeszłam.
- I jak, masz pozwolenie?
Archer?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz