niedziela, 19 lipca 2015

Od Mer cd. Forte

Biegłam przed siebie, a delikatny wiatr, oraz ruch falowały moim futrem. Ktoś na naszych terenach zauważył obce wilki, a Gabrielle zdecydowała, że mam to sprawdzić. Znajdowałam się aktualnie w Oazie Spokoju, gdzie niemalże od razu uderzył we mnie zapach wilka, a raczej trzech... W końcu stanęłam przed burym basiorem i dwoma białymi waderami. Wymiana kilku zdań i moja propozycja, która została przyjęta. Mimo iż jeszcze formalnie nie byli w watasze, postanowiłam pokazać się z drugiej strony. Bury wilk przedstawił się jako Forte, a jego siostry to Ireth i Nanede .
- Jestem Mystery i jestem młodą Alfą tej watahy. Chodźcie, zaprowadzę was do Gabrielle i mojego taty- uśmiechnęłam się delikatnie i ruszyłam w kierunku naszej jaskini, a wilki szły kilka kroków za mną
< Forte?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz