niedziela, 28 czerwca 2015

Od Toshiro, cd. DarkRebell

-Po prostu... Ech-westchnąłem. Żadne sensowne słowa nie przychodziły mi na myśl. Zapadła głucha cisza. W końcu kłopotliwą sytuację przerwała Luna, która wybrała sobie najodpowiedniejszy moment na zażądanie snu.
-Pójdę je położyć-odparłem błyskawicznie, chwytając w zęby koszyk.
-Wujku, a ja?-skoczył na mnie Wild. Właściwie to nie jestem jego wujkiem, ale mówienie ,,szwagrze" było zbyt kłopotliwe, tatą nie jestem, a Wild odmówił nazywania mnie po imieniu.
-Ciebie położy Dark-wymamrotałem przez zaciśnięte zęby. Odwróciłem się i podszedłem do posłania mojego i DarkRebell. Koło niego wymościliśmy szczeniakom okrągłe łóżko. Każdą dziewczynkę dokładnie wytarłem i przykryłem osobnym kocem, a potem jeszcze jednym. Szybko wtuliły się w siebie, a piski ucichły.
<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz