piątek, 19 czerwca 2015

Od Dark, cd. Keazan

Dotarliśmy do jaskini.
-Uf..- westchnęłam
Siedziałam ze stulonymi uszami cała zdyszana...
-Dziękuje- popatrzyłam na również zdyszanego basiora.
-Nie ma za co- odparł otrzepując się z wody
Nagle zbliżyłam się do niego.
Po chwili jednak do jaskini wparował Tosh.
-Co tu się dzieje !?- wrzasnął
-Nic- wzruszyłam ramionami
-Przecież widzę ,że coś się dzieje- mówiąc to patrzył z wyrzutem na Keazana
-On mi pomógł !- odkrzyknęłam wystawiając kły
Toshiro zawarczał na Keazana
-Idziemy- powiedział stanowczo
-Ale jest burza...- uspokoiłam się
-Idziemy !!- powtórzył
-Jest burza !- ja również powtórzyłam
-DARK IDZIEMY !!- wydarł się na mnie
-Patrz mi na pysk- wskazałam na swoją mordkę
-JA NIGDZIE NIE IDĘ !!!!- wrzasnęłam mu prosto w twarz.
Po raz pierwszy pokłóciłam się z partnerem...Keazan siedział nieruchomo....
<Keazan?Tosh?>

1 komentarz: