niedziela, 19 kwietnia 2015

Od Soul'a cd Gabrielle

Uśmiechnąłem się, a szczeniaki momentalnie spojrzały po sobie porozumiewawczo i od razu wszystkie wypchnęły Mile na środek jaskini, co jej nie przyszło z radością
-Tatooo... A jak ty poznałeś mamę?- wymamrotała patrząc w ziemię
-Jak poznałem mamę?- zaśmiałem się spoglądając na partnerkę uśmiechającą się do kawałka królika
-Tak!- odparły chórem
-Więc.. Zaczęło się to tak:
 -Przechadzałem się lasem w poszukiwaniu czegoś do jedzenia, aż tu nagle! Ujrzałem białą waderę, uciekała przed czymś...
-Mamę?- zapytała Mile
-Tak, mamę- uśmiechnąłem się i mówiłem dalej:
Więc ją zatrzymałem aby zapytać o co chodzi, lecz zaraz zza krzaka wyszedł wielki, czarny niedźwiedź!
-I co było dalej?!- w jaskini rozległ się krzyk 5 wilczków
-Otóż, wskoczyłem miśkowi na grzbiet i zaczęła się walka!- maluch aż trzęsły się z podniecenia, wtem do mojej opowieści dodała się Gabrielle
-...
<Gabi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz