wtorek, 21 kwietnia 2015

Od DarkRebell, cd. Netir

-Dobra jesteś- uśmiechnęłam się
-Dzięki- odparła
Po chwili Monty wylądował na ziemi
-Ty niegrzeczniuchu!- pogroziłam mu po czym zwróciłam się do wadery
-Przepraszam za niego...
-Nie ma sprawy- machnęła łapą
Powędrowałyśmy sobie....Gdzieś
-Hmm....może ja już wrócę....- spojrzałam na niebo
-Źle ci ze mną?- wadera posmutniała
-Nie !- wykrzyknęłam - Z tobą jest wspaniale tylko zbliża się wieczór- mrugnęłam
-To super- natychmiast rozpromieniła się
-Hmm....Wiesz co?
-Co?
-Może chciałabyś spać dzisiaj u mnie ?
-Hmm....- wadera usiadła i zaczęła się zastanawiać
-Fajnie by było! Taki wiesz no....Wieczór wader...Takie party...- zaczęłam fantazjować
-A Toshiro?- zapytała
-A Toshiro pójdzie do siebie...Przeżyje- uśmiechnęłam się
-Hm.....no nie wiem
-Prooooooooooooooooooszę- zrobiłam słodką minkę kładąc się na plecy
<Netir?^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz