wtorek, 21 kwietnia 2015

Od DarkRebell, cd. Netir

Zgubiłam swojego towarzysza ! Nie mam pojęcia gdzie poleciał. Biegłam za dźwiękiem ,który wydawał mi się jego...
-MONTY!- wołałam orła
Nagle wpadłam na Netir i Dektyt.
-Ooo Cześć - uśmiechnęłam się
-Cześć- wadera odparła pośpiesznie
-Co porabiasz?- zapytałam
-Szukam tego ptaka...-nie zdążyła dokończyć, bo ja wtargnęłam
-A może już go widziałaś ?!
-No latał sobie tam- Netir wskazała łapą w niebo
-Dzięki !- podziękowałam
-MONTY !!!!!!- zawyłam i orzeł runął w dół wbijając mi się pazurami w łapę
-On jest twój?- zapytała, przyglądając się Monty'emu
-Tak- odparłam dumnie
-Nie boli cię to ?- popatrzyła na moją łapę
-Yyyy nie...- powiedziałam przez zaciśnięte zęby ukrywając ból
-Mogę cię podszkolić?- zapytała także wystawiając łapę ,na której usiadła dostojna sokolica Dektyt
Monty na jej widok zaczął krakać i wachlować skrzydłami
-Polubili się- wadera uśmiechnęła się do mnie
Pogłaskałam orła i odwzajemniłam uśmiech
-To od kiedy zaczynamy?- zapytałam po chwili milczenia
<Netir?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz