poniedziałek, 18 maja 2015

Od Toshiro, cd. Dark

Zorientowałem się, że Dark zasnęła, ale trochę się zadumałem. Delikatnie zdjąłem ją z mojego ramienia i delikatnie ułożyłem na skórzanej poduszce, po czym okryłem futrem.
-Wild!-syknąłem cicho.
-Tak?-on również szeptał.
-Słuchaj, idź się bawić na dworze, przed jaskinią, dobrze? I bądź cicho, bo twoja siostra potrzebuje dużo snu, kapisi?
-Jak Z I K S.
-Co?
-Znakomity I Kulturalny Szczeniak.
-Skąd to znasz?
-Pani Anabeth na lekcji powiedziała kiedyś ,,Mile, szkoda, że nie jesteś ZIKS". A ona na to ,,Co to znaczy, proszę Pani?", a pani na to ,,Znakomity I Kulturalny Szczeniak".
W połowie wyłączyłem mózg.
-No dobrze, cieszę się. Pobaw się z Monty'm, ale w klatce, lub poukładaj kamyki, porysuj... Tylko nie budź Dark, dobrze?
Wild zasalutował.
-Ja pójdę coś upolować, jeśli los pozwoli. Tyon ostatnio złapał sarnę... więc czemu nie?
<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz