niedziela, 24 maja 2015

Od Mer cd Boris

- Ja nic do ciebie nie czuję?! Idioto ja nadal cię kocham! Nie mogę pojąć dlaczego tak jest ale moje cholerne serce wybrało ciebie! Moje życie też nie było perfekcyjne, moja matka została przerobiona na ozdobę na kominek, ojca prawie spotkało to samo, moje rodzeństwo nie dożyło miesiąca. Połowę życia spędziłam w przekonaniu, że nigdy ich nie zobaczę, ale nie szukałam u nikogo zrozumienia bo nikt nie mógł mi go dać, nikt nie przeżył tego co ja więc jak ma to zrozumieć?- zanim zdążyłam zareagować już z moich oczu płynął strumyczek łez- I chcesz czy nie, ja cię kochałam, kocham i będę kochać...- krzyknęłam, a potem się zacięłam, nie wiedziałam co dalej powiedzieć i zrobić, po prostu się zacięłam... Jedyne co byłam w stanie zrobić to położyć się i zakryć pysk łapami, nie obchodziło mnie już co o mnie myśli, ale jednego byłam pewna- to wszystko jest skończone...
<Boris?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz