niedziela, 17 maja 2015

Od DarkRebell, cd. Toshiro

-Ugh...Co?- próbowałam wstać
-Nie...Nie podnoś się !- Asuna zatrzymała mnie
-Cze....Czemu?- zapytałam niewyraźnie
-Jesteś zbyt zmęczona
-Ale spa....Spałam dzisiaj dwa.....dwa razy
-To za mało....Musisz też chodzić na spacery...Jakby coś było nie tak to zawyjcie- Asuna i Anabeth poszły
-Darkie masz bardzo mądrego brata- Gabrielle pogłaskała Wilda po łebku
-Dziękuje- odparł maluch
-A mogę iść do Ravena?- zapytał się Alfy
-Jeśli Dark pozwoli....- szepnęła
-Darkie mogę.....- nie zdążył dokończyć
-Tak....- westchnęłam
-Nic ci nie jest?- Toshiro podszedł do mnie i mnie objął
-Tylko trochę mi niedobrze...- położyłam głowę na jego ramieniu
-Prześpisz się?- zapytał z troską
-Taaaak- ziewnęłam
-Toshi?
-Tak?
-Cieszę się ,że to właśnie ty...- pocałowałam go
-A ja się cieszę ,że to ty- odwzajemnił całusa. Położyłam się wygodnie i zasnęłam w objęciach basiora
<Tosh?^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz