czwartek, 21 maja 2015

Nowy wilk!

Oto Keazan!
 Imię: Keazan
Płeć: basior
Wiek: 5 lat
Data urodzin: 7.07
Charakter: Skąd mam wiedzieć? Mało interesuje mnie mój charakter, jestem cholerykiem i tego nie zmienię... Lubię za to towarzystwo wader, mniej basiorów. Arogancki, złośliwy.... taki na co dzień. A dalej się przekonacie...
Historia: Przychodzę tu z zamkniętej watahy. To znaczy, że moja rodzina była w czterech ścianach płotu, aby obserwować nasze życie. Ludzie przychodzili i cieszyli michy jak głupi do sera, kiedy którykolwiek z nas raczył ruszyć niemrawą dup.... e.... zadek. A już totalnie, kiedy zawyliśmy, pobiliśmy się lub zaczynaliśmy żreć. W końcu uciekliśmy, bo właścicielom ode chciało się badań, a my po jakimś czasie zrobiliśmy wielką ucieczkę.  Oczywiście nie spodziewaliśmy się, że będzie aż tak trudno.... W niewoli dostawaliśmy jedzenie, a tu płoszyliśmy najmniejszego królika. Wielu pozdychało. Nie chciało mi się na to patrzeć, więc zostawiłem ich samych sobie.
Aparycja: Czarny, duży basior. Srebrne oczy (w mroku pomarańczowe) w ładnie ukształtowanym pysku nadają mu niepowtarzany wyraz. Łapy są długie i mocne.

Upodobania: Księżyc. Kocha Księżyc, jego blask, zapach nocy zimne powietrze. Nie znosi za to lata, bo wtedy futro mu się wyjątkowo nagrzewa.
Stanowisko:
Pochwały: 1 Nagany: 0
Duża aktywność
Funkcja: Norowczy, chirurg, uzdrowiciel szczeniąt, krdiolog, łucznik
Partner:
Zauroczenie: Ene due like...
Szczeniaczki: -
Przyjaciel:
Talizman: 
Nr jaskini: 3 (Jakinia Kamienna)
Inne zdjęcia wilka:



Właściciel: Anonim







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz