niedziela, 22 lutego 2015

Od Temple, cd. Rayan

- Myśleliśmy żeby zrobić ślub w środę.- Powiedziałam.
-Czy oby nie za szybko? - Odparła Gabrielle.
-No trochę tak, ale zdążymy!- Odparł Rayan, i się do mnie uśmiechnął.
- No cóż... Dobrze. - Odparła alfa. Uśmiechnęliśmy się, i przytuliliśmy. Podziękowaliśmy Gabrielle, i poszliśmy do mojej jaskini. Po drodze przedstawialiśmy sobie nawzajem nasze pomysły. Na przykład: Na weselu będzie można zjeść jelenia w sosie grzybowym, królika nadziewanego jagodami, oraz specjalnie dla Asuny, będzie sałatka owocowa, i różne ryby, będą jeszcze inne potrawy , ale to na razie takie przykłady. Musimy jeszcze sprawić sobie odpowiednie ubrania... Kiedy Rayan poszedł, pobiegłam do Borisa...
-Hejka.-Przywitałam się z basiorem.
-Cześć. - Odparł wilk.
-Chciałabym zamówić suknię ślubną! - Odparłam , i się uśmiechnęłam.
-Hohoho, a na kiedy?- Zapytał się Boris.
-Najlepiej na wtorek. - Odparłam.
-Okej, postaram się. - Powiedział basior...

<Rayan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz