czwartek, 26 lutego 2015

Od Gabrielle, cd. Crystal

-Nie udawaj takiej zrozpaczonej. Idziemy-warknęłam i chwyciłam ją mocno za kark zębami-wtargnęłaś na teren tej watahy. Spotkamy się z drugim Alfą.
-A kto jest jego partnerką?
-Ja.
Ucichła i zaprowadziłam ją przed naszą jaskinię.
-Soul! Mamy tu taką jedną...
-Co jest, kochanie?-wyszedł z jaskini, a z między jego łap wyglądały wszystkie szczenięta, a Mer wystawała zza jego barka.
-Wtargnęła na nasze tereny. Zobaczymy co ma do powiedzenia...-wprowadziłam ją do środka. Maluchy trzymały się ode mnie nieco dalej, ale kiedy ją wypuściłam, zaraz do mnie przyległy.
-Nie zrozumiecie.... Nigdy tak nie cierpieliście.....
Spojrzeliśmy z Soul'em na siebie i podnieśliśmy brwi.
-Jesteś pewna?-zapytałam z ironią.
<Crystal?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz