sobota, 1 sierpnia 2015

Od Gabrielle, cd. Soul

-Ale zobacz-chwyciłam gazetę-widzisz jaki teren chcą wyciąć? To zachodzi jeszcze dalej, za bagna, po za nasze tereny. Nie wszystkie wilki są na tyle zwinne, żeby żyć na naszych bagnach. A szczenięta? Jak je upilnujesz? Mile, Rocketa i Bravena jest wszędzie pełno, tak samo jak trojaczki Tosha.
Basior zadumał się.
-Może masz rację. Musimy się więc wynieść daleko od ludzi. Na jak daleko sięga księżycowy las?
-Obejmuje całe góry...-przerwałam, wstając i wyjmując cztery zwoje map. Podeszłam do Soul'a i Mer, rozkładając je.
-Tu są nasz tereny-pokazałam na pomarańczowy okrąg-tu są tereny innych watah-pokazałam czerwony i różowy krąg, leżące po obu stronach WSK, ale nieco wyżej. Pozostał tylko wąski przesmyk.
-Możemy przejść tędy-wskazałam na mały teren wolny- a na północy mamy wiele terenów, tak samo na północny zachód. Jeśli ominiemy bagna to może się udać...
<Soul?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz