sobota, 1 sierpnia 2015

Od Gabrielle, c.d. Soul

Patrzyłam oniemiała na artykuł w gazecie:

,,W przyszłym miesiącu planowane wycinki lasu"
,,Rada miasta planuje wycięcie lasu, z którym graniczy. Planowane jest to na początek września. Planowane jest powiększenie zabudowania o teren wycięty.
Jak wiemy, w lesie funkcjonuje wataha wilków, o której pisaliśmy w poprzednim artykule. Jest liczna, bo specjaliści namierzyli około dwudziestu osobników razem z młodymi, których jest ponad piątka. Planowane jest..."
-Chwila! Skąd oni wiedzą o nas?!
-Nie wiem, nie czas, czytaj  dalej!

,, ...odłowienie niektórych wilków i zamknięcie ich w rezerwacie, aby prowadzić zagrożony gatunek, a resztę przeznaczyć na futra i przemysł..."

Opuściłam gazetę. Siedziałam oniemiała, a Soul'owi oczy się poszerzyły. Wbiegłam do jaskini i zajrzałam do szczeniąt. Cała piątka spała, zwinięta w kłębki...
<Soul??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz